Müşteri Çözüm Merkezi

Sıkça Sorunlar Sorular ve Cevapları

Unutulmamalıdır ki!, sipariş verilen her ürün için emek ve zaman harcanmaktadır.

Paketleme, Teslimat, Ödeme İle Alakalı Sıkça Sorduklarınız:

Ürünleri nasıl paketliyorsunuz?

Paketleme satın aldığınız ürünlerin özelliğine ve ebatlarına göre planlanmaktadır. Hacimleri müsait ise ürünleriniz tek pakette, değilse birden fazla pakette adresinize kargolanır. 

Örneğin; Özellikle cam ürünlerde kutu içerisinde kırılmayı önleyici sünger darbeyi azaltmak için kullanılmaktadır. Çift kat kutu kullanılarak sağlam bir şekilde paketlenmektedir.

Siparişimi almam ne kadar sürer?

Stoğu bulunan ürünlerde kargoya teslim süresi tasarım onayınızdan sonra ortalama 4 iş gündür. Özel üretim ürünlerde teslim süresi bilgilendirilir.

  • Toptan satışta (10 adet üzeri) kargoya teslim günü bildirilecektir.
  • Kargo esnasında yaşanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir.

Süre sorunum var, organizasyon tarihim yakın ne yapmalıyım?

LÜTFEN SÜRE SIKINTISI OLAN SİPARİŞLERİNİZ İÇİN OTOBÜS İLE GÖNDERİM SEÇENEĞİMİZİ TERCİH EDİNİZ.

Gönderim adresimi nasıl değiştiririm?

Sipariş sonrasında gönderim adresinizi değiştirmek isterseniz, 0531 781 89 00 numaralı telefondan bize ulaşabilir, whatsapp‘tan bilgi verebilir ya da [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz. 

Kargo yola çıktıktan sonra bir siparişi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim?

Siparişinizin kargoya verilmesi durumunda siparişi iptal edemezsiniz. Siparişe ek yapmak istemeniz durumunda genellikle aynı üründen fazla üretildiği için teslim süresini erkene alırız.

Uyarı: Kişiye özel ürünlerin ayıplı ürün olmadığı sürece iptal ve iadesi mümkün değildir.

Kargoyu teslim alamadım ve kargo tekrar satıcıya iade edildiyse ne yapmalıyım?

Kargo şirketi, siparişiniz sırasında belirtmiş olduğunuz teslim adresinde sizi bulamazsa, ürünleriniz bölgenizde hizmet veren kargo şubesine geri götürülür. Ürünleri 3 gün içerisinde kendiniz kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde kargo şubesinden teslim almadığınız taktirde, kargo şirketi sözleşmesi gereği ürünler firmamıza geri iade edilir. İade edilen ürünlerin tekrar gönderilmesi ise karşı ödemeli olarak yapılacaktır.

Ürünüm kargodan teslim aldığımda kırık geldi ne yapmalıyım?

Şayet sipariş verdiğiniz ürün veya ürünler kargodan kaynaklı kırılırsa;

  • Hasar tespiti tutturduğunuz kırılan ürünler için aynı üründen hiçbir ücret ödemeden yapılmasını talep edebilirsiniz.
  • Hasar tespit tutanağı tutturmadığınız kırılan ürünler için ürünü aldığınınız fiyatın yarısı kadar tekrar ödeme yapmanız durumunda aynı üründen üretilecektir.
  • Kişiye özel ürünlerde her şartda para iadesi mümkün değildir.

Uyarı: Hasar tespit tutanağı kargoyu teslim alırken yapılması ve hasarın fotoğraflanması şartdır.

Yurt dışına kargo gönderiyor musunuz?

Şirketimiz FEDEX, TNT ile anlaşmalıdır. Ürünlerinizi tüm Dünya ülkelerine uygun fiyata gönderim yapabilmektedir.

Neden onlinesatis.com.tr’den sipariş geçmeliyim?

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Siteye nasıl üye olabilirim?

Yeni üyelikler için Hesabım sekmesini tıkladıktan sonra, ad-soyad, kullanıcı adı ve e-mail bilgisi girmeniz ve bir şifre belirlemeniz yeterlidir. 

Sipariş Oluştur!

Siparişinizi sistem üzerinden sepetinize ekleyerek oluşturun. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru şekilde girdiğinizden emin olun. Ödemenizi Kredi Kartı veya Havale / EFT yöntemiyle yapın.

Sipariş esnasında üründe yer almasını istediğiniz logonuz var ise gönderiniz, size ait bilgileri (isim, ünvan, sicil, tarih vs.) ilgili alanları doldurmayı unutmayınız!

Baskı öncesi onayınıza sunalım!

  • Grafik ekibimiz attığınız bilgileri ürün üzerine yerleştirerek size görsel atacaktır. Onay verirseniz üretime başlanacaktır.
  • Siparişiniz toplu ise hazırladığınız listenizi paylaşınız. 

Ürünlerin tasarımlarında istediğiniz her türlü değişiklik yapılabilir. (Farklı logo, farklı format vs.)

Kargoya verelim!

#Siparişiniz anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile gönderilecektir.

#Çok sağlam paketlediğimiz kutulu Cam Ürünler kargodan kaynaklı kırılabiliyor. Böyle bir durumda oluşan maddi zarar eşit oranda her iki tarafa (alıcı/satıcı) aittir.

Otobüsle gönderim garantilidir. Bu seçenek için bizimle iletişime geçiniz.

Çalışma Saatlerimiz:

Çalışma saatlerini öğrenmek için aşağıdaki tabloyu inceleyebilirsiniz. Hafta içi ve hafta sonu çalışma, mesai saatlerini bu tabloda bulacaksınız. ONLİNE SATIŞ, Gaziantep ilinde hizmet vermektedir.

Çalışma Saatleri Tablosu
Pazartesi08:00-18:00
Salı08:00-18:00
Çarşamba08:00-18:00
Perşembe08:00-18:00
Cuma08:00-18:00
Cumartesi08:00-15:00
PazarKAPALI
İletişim Bilgileri
Adres:

İncilipınar Mh. 36001 Nolu Sk. 16/C Şehitkamil – GAZİANTEP (Osmanlı İş Merkezi Arkası)

Telefon:+90 342 606 04 32
Cep Telefonu:+90 531 781 89 00 (WhatsApp Sipariş)
Fax: 
İnternet Sitesi:onlinesatis.com.tr

Hafta içi mesai saatleri nasıldır?

Hafta içi mesai saatleri Pazartesi  – Cuma günü için 08:00-18:00 olarak belirlenmiştir.

Hafta sonu açık mı?

Çalışma saatleri cumartesi günü için 08:00-15:00 – Pazar günü için KAPALI olarak belirlenmiştir.

Çalışma saatlerinde bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız Online Satış telefon numarasından çalışma saatleri hakkında güncel bilgi talep edebilirsiniz.

Tükenmiş bir ürün için ön sipariş verebilir miyim?
Stoğu tükenmiş bir ürün için ön sipariş verebilirsiniz. Stoğu sistemde tükenmiş bir ürün için alım yapmadan önce whatsapp hattımızdan bizimle görüşmenizi rica ederiz.

Kredi kartı bilgilerimiz sistemde saklanıyor mu?

Onlinesatis.com.tr hiçbir koşulda kredi kartı bilgilerini kayıt etmez. Ödemelerinizi %100 güvenilir ödeme sistemi olan Iyzico ile gerçekleştirebilir veya dilerseniz havale yöntemini tercih edebilirsiniz.

Ürünü iade etmek istiyorum! İade süresi ne kadar!
Eğer ürün kişiselleştirilmiş ve üzerinde baskı var ise kişiye özel ürünleri geri iade almıyoruz. Ancak size ulaştığında kırık veya kopan ürünler için İade Politikamızdaki şartları yerine getirdiğinizde işlem yapılmaktadır.

** Kişiselleştirilmemiş Ürünlerde Koşulsuz Şartsız İade Politikamıza Uyan Ürünler İçin 14 Gün İçinde İade Talebi Oluşturabilirsiniz. **