Müşterilerimiz kişiselleştirilmemiş satın aldıkları ürünü, teslim aldıkları şekilde, orijinal ambalajında, ambalajı açılmamış, tahrip edilmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış halde, teslim tarihinden itibaren yasal süre olan 14 gün içerisinde, teslim alınan hali ile iade edebilir. İade edilen ürünler kesinlikle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte gönderilmelidir. Bireysel fatura kesildi ise, müşteri kendisine gönderilen fatura ile birlikte, eğer kurumsal fatura kesildi ise iade fatura ile birlikte ürünün gönderilmesi gerekmektedir. Bu şartların sağlanmadığı iade işlemleri kabul edilmez ve ücret iadesi yada ürün değişikliği yapılmaz.
Müşterilerimiz iade etmek istedikleri ürün ile ilgili olarak, sipariş numarası ve iade sebebini belirten bir e-maili [email protected] adresine göndermelidirler. Bu bildirimden sonra yukarıda belirtilen şekilde ürün, kargo ile tarafımıza gönderilmelidir. Kargo ücreti müşteriye aittir.
ÜRÜNÜM KARGODA KIRILDI NE YAPMALIYIM!!!
Ürün veya ürünlerinizi (özellikle cam ürünler) sağlam bir şekilde paketleyip kargo ile adresinize gönderiyoruz. Kargodan kaynaklı hasarlarda (kırılma, ezilme vs.) şirketimiz %50 oranında sorumludur.
Şayet sipariş verdiğiniz ürün veya ürünler kargodan kaynaklı kırılırsa;
- Hasar tespiti tutturduğunuz kargo kaynaklı kırılan ürünler için mağdur olmamanız adına %50 oranında para iadesi yapıyoruz. (Kargo firmaları genellikle hasarı karşılamadığı için alıcı ve satıcıyı korumak adına eşit oranda sorumluluk kabul ediyoruz.)
- Hasar tespit tutanağı tutturmadığınız fotoğrafla kırıldığını kanıtladığınız ürünler için talep etmeniz durumunda aynı üründen yarı fiyatına tekrar üretilip gönderilecektir. (Hasar tespiti teslimat anında yapılmadığı için bu seçenekte para iadesi yoktur. )
# Kırılan Ürünler İçin 0531 781 89 00 Nolu WhatsApp Destek Hattımıza Ürün Yenileme Talebi Oluşturunuz.
MNG Kargo Anlaşma Kodumuz: 358529758
UYARI: LÜTFEN SÜRE SIKINTISI OLAN SİPARİŞLERİNİZ İÇİN OTOBÜS İLE GÖNDERİM SEÇENEĞİMİZİ TERCİH EDİNİZ.
OTOBÜS İLE GÖNDERİM SEÇENEĞİMİZ GARANTİLİDİR.
NOT: Kargo esnasında yaşanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir.Kargoya teslim edildiğinde size mesaj olarak kargo numarası gelicektir.
Kişiye özel olarak üretilmiş veya baskısı yapılan ürünlerin iadesi, bu ürünlerin tekrar kullanılması mümkün olmadığından dolayı kabul edilmemektedir. Kişiye özel üretilen veya baskısı yapılan ürünün arızalı veya hatalı baskısı olması durumunda, ürün aynı ürün ile değiştirilmektedir. Arızalı veya hatalı baskı durumunda müşteri Hizmetleri ile irtibata geçilmelidir.